В Одесі починають ремонт трамвайного кільця на вулиці 28-ї бригади

Вівторок, 20 травня 2025, 16:51
Вже відзавтра, 21 травня, в Одесі почнеться реконструкція розворотного кільця трамваїв на вулиці 28-ї бригади (колишня вул. Паустовського).
В Одесі починають ремонт трамвайного кільця на вулиці 28-ї бригади

Як повідомили у КП "Одесміськелектротранс", через початок анонсованої нами раніше реконструкції розворотного кільця на вулиці 28-ї бригади з 21 травня 2025 року вносяться зміни в роботу трамвайних маршрутів №1 та №7..

Трамвайний маршрут №7 тимчасово призупиняє роботу на період виконання ремонтних робіт - тому що як раз його розворотне кільце будуть ремонтувати.

На маршруті №1 "Чорноморського козацтва - завод Центроліт" буде курсувати 22 вагони з інтервалом приблизно 7 хвилин. Чи будуть на ньому трисекційні низькопідлогові трамваї - поки що невідомо, оскільки на заміській ділянці від вулиці 28-ї бригади до Центроліту стан колії незадовільний. Схема організації руху на час робіт співпадає з нашим прогнозом.

Зазвичай останнім часом обидва маршрути, №1 і №7, обслуговували 22-27 вагонів, в тому числі 1-2 трисекційних.

Тендер на реконструкцію трамвайного кільця відбувся ще восени 2024 року - за 9,27 мільйонів гривень. У ньому брали участь дві компанії - ТОВ "ПІЛОН ВЕСТ" з пропозицією у 8,53 млн. гривень і ТОВ "СК ВІТАТЕХ" з вартістю 9,24 мільйона. Більш дешеву пропозицію відхилили, відповідно переможцем стала компанія, яка від початку запропонувала більшу вартість.

Зараз це кільце дозволяє лише розвертатися вагонам, які йдуть від Пересипського мосту на житловий масив Котовського. Колійного розвитку тут немає, тому вагони 7-го маршруту стоять на кінцевій зупинці лише короткий час, водії, відвовідно, не мають можливості для навіть нетривалого відпочинку після рейсу, який лише в одному напрямку займає 1,5-2 години. Далі від цього кільця трамвайна лінія продовжується до території Куліндоровського промислового вузла з цінцевою "Завод Центроліт", де ще з радянських часів була облаштована кінцева зупинка з значним колійним розвитком та адміністративною будівлею - які зараз фактично не використовуються. Туди курсує лише один маршрут №1.

Проєкт вимагає демонтувати 202 м трамвайної колії, 1 глухий перетин та два стрілочних переводи. Це як раз і є колії на цьому кільці.

Після цього підрядник повинен прокласти нові колії - всього 235 метрів, з яких 150 м у кривій та 85 м у прямих ділянках. Також буде змонтовано 1 глухий перетин, 4 стрілочні переводи. Це означає, що на кільці буде прокладена додаткова колія - для здійснення маневрів, відстою вагонів та їх технічного огляду і дрібного ремонту. Для цього також на цій другій колії передбачається спорудження смотрової ями між рейками - саме про це свідчить пункт про облаштування "стін підвалів".

Під час реконструкції можливі перерви руху на декілька годин - наприклад, з вечора суботи до ранку неділі, для монтажу стрілочних переводів та глухого перетину на місці, де колії розворотного кільця підходять до основної лінії.

comments powered by HyperComments