Одеську і Сумську область росіяни знову атакували дронами
Незадовго до півночі минулої ночі стало зрозуміло, що буде черговий повітряний удар росіян - почала з'являтися інформація про наявність у повітрі курсом на південь Одеської області "шахедів" та про зліт у повітря пари бомбардувальників Ту-22.
І вже о половині на першу ночі в Одеській області оголосили повітряну тривогу, яка тривала майже до половини четвертої. Бомбардувальники, як виявилося, летіли просто з метою передислокації. А ось "шахеди" являли собою цілком реальну загрозу.
Загалом росіяни запустили у ніч на 7 вересня аж 33 дрони-камікадзе - з південного берегу Азовського моря, з мису Чауда в Криму та з Курської області. Більшість цих дронів з південного напрямку була спрямована у бік Ізмаїльського району Одеської області - знову по придунайській портовій інфраструктурі.
Загалом з цих 33 безпілотників система ППО змогла знищити 25. З них 24 збили над Одеської областю. Але, на жаль, на півдні Одеської області є влучення від тих дронів, які збити не вдалося.
У декількох населених пунктах Ізмаїльського району пошкоджені об’єкти цивільної та припортової інфраструктури, елеватор, адміністративна будівля. Постраждала одна цивільна людина - водій вантажного автомобіля отримав легку травму ноги.
На місці триває ліквідація наслідків. Працюють всі відповідні служби.
Це була вже четверта повітряна атака наших придунайських регіонів за останні 5 днів.
Також нагадаємо, що внаслідок позаминулого повітряного удару один чи кілька дронів впали та розірвалися на румунській території приблизно навпроти Ізмаїлу - що й було сфотографовано. Влада Румунії спочатку заперечувала це, але напередодні після детального обстеження місцевості таки було знайдено уламки російського дрону. Після цього президент Румунії Клаус Йоханніс заявив про те, що російські повітряні удари несуть пряму загрозу його країні та порушують румунський суверенітет.
З економічного боку системні російські повітряні удари по портовій та припортовій інфраструктурі дунайських портів Одеської області вже призвели до суттєвого збільшення вартості перевалки вантажів та перевезень. При цьому перевізники вже переходять до навантаження відразу "з коліс" без складського зберігання - бо є ризик втратити зерно чи інші вінтажі на складах.