В Одесі з другої спроби обрали постачальника трамвайного корпусу

Четвер, 27 листопада 2025, 15:52
Завершився повторний тендер на постачання в Одесу корпусу трамвайного вагону для подальшої збірки частково низько підлогового трамваю "Одіссей".
В Одесі з другої спроби обрали постачальника трамвайного корпусу

Ми вже повідомляли про оголошений ще 29 жовтня КП "Одесміськелеетротранс" тендер на закупівлю корпусу трамвайного вагону з комплектом електронної системи управління, передньою та задньою масками за 8,1 мільйона гривень.

Той тендер було скасовано через помилки в оформленні документів учасників. Тому 10 листопада було оголошено новий тендер з такою самою вартістю і технічними умовами. 18 листопада пройшли електронні торги з всього одним учасником, і 21 листопада було укладено договір з компанією "Політехносервіс" без зміни вартості.

Згідно технічної документації, корпус вагону має бути односекційним, з трьома дверима для пасажирів, часткою низької підлоги не менше 30%, розрахований на не менш як 25 сидячих місць та не менше 140 пасажирів загальної місткості. Корпус вагону має бути укомплектований електронною транзисторно-імпульсною системою керування, передньою і задньою масками, пофарбований. Оснащення кондиціонером не передбачається.

Фактично це буде 12-й за рахунком вагон типу "Одіссей".

Компанія "Політехносервіс" раніше постачала основні комплектуючі для збірки силами КП "Одесміськелектротранс" нових трамваїв типів "Каштан", "Одіссей" і "Одіссей-Макс", які мають частково низький рівень підлоги. Головним елементом цього процесу є електронна система керування тяговими електродвигунами, розроблена "Політехносервіс" та кузови, які виготовлялися субпідрядними компаніями. Також ця компанія постачає тролейбуси під брендом PTS.

У 2015-2022 рр. йшла так звана "модернізація" трамваїв, коли Одеса отримала 31 фактично новий вагон, в тому числі 4 трисекційних, шляхом збірки трамваїв на базі нових частково низькопідлогових корпусів. Фактично від "старого" вагону залишалися лише рами ходових візків, бортовий номер та деякі документи. З 2023 по 2025 рр. продовжується інша модернізація - коли вагони модернізують без низької підлоги та нового корпусу вагону - і це спричинило певну критику через неприсосованість таких трамваїв вимогам безбар'єрності. 

У відео - робота одеських трамваїв влітку та восени 2025 року.

comments powered by HyperComments