Коротка інструкція з налаштування Google Ads

Четвер, 27 лютого 2025, 14:50
Контекстні кампанії в Google AdWords підходять практично для будь-якої сфери бізнесу. За допомогою такої реклами можна оперативно розповісти своїм потенційним покупцям про акції, знижки, запуск нової лінійки товарів або відкриття магазину.
Реклама в пошуковій видачі Google

Найчастіше власники невеликих організацій і маркетологи виконують налаштування контекстної реклами без залучення PPC-фахівців. Але для недосвідченого користувача Google Ads може здатися страшною, громіздкою і незрозумілою машиною з величезним числом складних параметрів.

Цей матеріал містить коротку інструкцію з налаштування рекламних кампаній, що допоможе скласти уявлення про базові принципи роботи сервісу і правильно розставити акценти в процесі запуску. Якщо бажаєте навчитись налаштовувати Google Ads більш професійно, докладне керівництво можна знайти тут adwservice.com.ua/uk/dokladne-kerivnycztvo-po-nalashtuvannyu-google-ads.

Базові налаштування рекламної кампанії

До базових параметрів, які можна налаштовувати в рекламі Гугл, належать:

  1. Геотаргетинг. Ви можете задати показ оголошень у межах певної території. При цьому вибрати регіон можна будь-яким зручним способом: країна, населений пункт, район міста або всі користувачі в заданому радіусі від обраної точки.
  2. Стратегія управління ставками. Призначати вартість кліка ви можете в автоматичному, напівавтоматичному або ручному режимі. В основі роботи автоматичних стратегій лежить алгоритм, який керує ставками в рамках зазначених рекламодавцем обмежень і умов. Такий спосіб є досить ефективним, але, щоб домогтися його коректної роботи, потрібен час на збір даних, тому на початковому етапі рекомендується вибирати ручний режим.
  3. Вибір конверсії для оптимізації. Задані за замовчуванням цілі містять як більш істотні макроконверсії (оформлення заявки, відвідування сторінки "спасибі" тощо), так і мікроконверсії, яких легко досягти (тривалість сеансу, перехід на сайт і т.п.). З цієї причини для всіх РК необхідно опрацьовувати власний перелік конверсій для подальшого опрацювання та оптимізації.
  4. Створення груп оголошень. Під час цього етапу формується список пошукових запитів, ввівши які користувач побачить рекламу. Фрази важливо розділяти на групи, які формуються з урахуванням сторінки, яка використовується як посадкова, а також повторюваності слів. Це дає змогу підвищити релевантність оголошення, що веде до зниження вартості переходу.
  5. Створення оголошень. Сервіс рекомендує використовувати в рамках окремої групи 1 адаптивне і 2 розгорнутих текстових рекламних оголошення.

Налаштування розширень в оголошеннях контекстної реклами

Крім базових налаштувань Google Ads слід звернути увагу ще на кілька важливих моментів, без яких складно зробити контекстну кампанію ефективною. До них, наприклад, належать мінус-слова, які дають змогу обмежити показ реклами за нецільовими фразами. Другий нюанс - це розширення, що підвищують інформативність і помітність оголошень.

Якщо ж із самостійним налаштуванням рекламної кампанії виникли проблеми, замовити контекстну рекламу у професійної агенції можна ось тут adwservice.com.ua/uk/kontekstna-reklama.

ТЕГИ: google ads
comments powered by HyperComments