Коротка інструкція з налаштування Google Ads

Найчастіше власники невеликих організацій і маркетологи виконують налаштування контекстної реклами без залучення PPC-фахівців. Але для недосвідченого користувача Google Ads може здатися страшною, громіздкою і незрозумілою машиною з величезним числом складних параметрів.
Цей матеріал містить коротку інструкцію з налаштування рекламних кампаній, що допоможе скласти уявлення про базові принципи роботи сервісу і правильно розставити акценти в процесі запуску. Якщо бажаєте навчитись налаштовувати Google Ads більш професійно, докладне керівництво можна знайти тут adwservice.com.ua/uk/dokladne-kerivnycztvo-po-nalashtuvannyu-google-ads.
Базові налаштування рекламної кампанії
До базових параметрів, які можна налаштовувати в рекламі Гугл, належать:
- Геотаргетинг. Ви можете задати показ оголошень у межах певної території. При цьому вибрати регіон можна будь-яким зручним способом: країна, населений пункт, район міста або всі користувачі в заданому радіусі від обраної точки.
- Стратегія управління ставками. Призначати вартість кліка ви можете в автоматичному, напівавтоматичному або ручному режимі. В основі роботи автоматичних стратегій лежить алгоритм, який керує ставками в рамках зазначених рекламодавцем обмежень і умов. Такий спосіб є досить ефективним, але, щоб домогтися його коректної роботи, потрібен час на збір даних, тому на початковому етапі рекомендується вибирати ручний режим.
- Вибір конверсії для оптимізації. Задані за замовчуванням цілі містять як більш істотні макроконверсії (оформлення заявки, відвідування сторінки "спасибі" тощо), так і мікроконверсії, яких легко досягти (тривалість сеансу, перехід на сайт і т.п.). З цієї причини для всіх РК необхідно опрацьовувати власний перелік конверсій для подальшого опрацювання та оптимізації.
- Створення груп оголошень. Під час цього етапу формується список пошукових запитів, ввівши які користувач побачить рекламу. Фрази важливо розділяти на групи, які формуються з урахуванням сторінки, яка використовується як посадкова, а також повторюваності слів. Це дає змогу підвищити релевантність оголошення, що веде до зниження вартості переходу.
- Створення оголошень. Сервіс рекомендує використовувати в рамках окремої групи 1 адаптивне і 2 розгорнутих текстових рекламних оголошення.
Крім базових налаштувань Google Ads слід звернути увагу ще на кілька важливих моментів, без яких складно зробити контекстну кампанію ефективною. До них, наприклад, належать мінус-слова, які дають змогу обмежити показ реклами за нецільовими фразами. Другий нюанс - це розширення, що підвищують інформативність і помітність оголошень.
Якщо ж із самостійним налаштуванням рекламної кампанії виникли проблеми, замовити контекстну рекламу у професійної агенції можна ось тут adwservice.com.ua/uk/kontekstna-reklama.