Захист без кольору, але з відчуттям впевненості

Тому настільки важливо підібрати хороший SPF 50, який не скочується під макіяжем і не відчувається протягом дня. Для цього потрібно лише зрозуміти різницю між різними видами засобів: їхніми особливостями і текстурами.
Основні критерії вибору СПФ
Для ефективного протистояння негативному впливу УФ-променів продукт має відповідати таким характеристикам, як:
- нейтральний легкий аромат або повна відсутність запаху;
- легкий фініш без жирного блиску чи відчуття липкої шкіри;
- сумісність із тональними основами для нанесення як бази під макіяж.
Сертифіковані засоби підходять для регулярного застосування, не провокують висипання, а головне, не подразнюють шкіру.
Комфорт нанесення
Продукт має бути приємним у використанні. Кожен із популярних форматів має певні особливості, які важливо враховувати:
- Крем — універсальне рішення, яке підходить для всіх типів шкіри: від жирної до чутливої. Вимагає ретельного розтушовування, але забезпечує щільне і рівномірне покриття.
- Лосьйон — невагома текстура. Швидко розподіляється, миттєво вбирається, підходить і для тіла, і для обличчя.
- Молочко — гарне для чутливої шкіри. Актуально для дітей і тих, хто схильний до алергії. Чудовий варіант для обличчя, ніжної зони декольте і плечей.
- Спрей — для нанесення на ходу. Зручно завжди тримати його під рукою, щоб оновлювати захист протягом дня: кожні 2–4 години.
- Флюїд — зволожує і не перевантажує шкірні покриви. Абсолютно не відчувається на обличчі.
- Стік — компактний формат для точкового нанесення. Не тече, не проливається, не бруднить одяг.
Для щоденного використання SPF зручно поєднувати одразу кілька засобів: вранці — крем або флюїд, протягом дня — спрей або стік. Завдяки цьому захист буде комплексним і тривалим: навіть довге перебування на відкритому повітрі не завдасть ні найменшої шкоди.
Клас косметики: чи варто переплачувати
Сонцезахисні продукти представлені в широкому ціновому діапазоні: від аптечної косметики до органічних лінійок. Під час купівлі потрібно враховувати особливості кожної категорії:
- дерматокосметика — гіпоалергенні формули, безпека яких підтверджена клінічними дослідженнями;
- люкс — преміальні продукти, які вирізняє не тільки гарна якість компонентів, але й особливе пакування;
- масмаркет — продукти, що доступні за ціною і розраховані на широку аудиторію;
- мідлмаркет — середній ціновий сегмент, в якому легко знайти базовий захист із додатковими властивостями: матувальний або оксамитовий фініш;
- натуральна косметика — не містить синтетичних ароматизаторів, барвників і парабенів.
Вибір залежить від бюджету й уподобань. Головне, вибирати засоби відомих торговельних марок з СПФ не нижче ніж 50 — і можна сміливо насолоджуватися літом і перебуванням на сонці!