За лютий на терміналах "Нібулона" в Ізмаїлі перевантажили більше 160 тисяч тон зерна

Понедельник , 6 марта 2023, 15:30
Новий портовий термінал агрохолдинга "Нібулон" в Ізмаїлі на півдні Одеської області за лютий 2023 року обробив більше 160 тисяч тон вантажів, головним чином зерна.
За лютий на терміналах "Нібулона" в Ізмаїлі перевантажили більше 160 тисяч тон зерна

Перевантажувальний термінал ТОВ "Сільськогосподарське підприємство (СП) "Нібулон" в Ізмаїлі у лютому 2023 року обробив майже 162 тис. тонн сільськогосподарських вантажів. Про це повідомив заступник генерального директора "Нібулон" по взаємодії з органами влади та з правових питань Михайло Різак.

"Пошук альтернативних шляхів для експорту привів «Нібулон» до нового амбітного інвестиційного проєкту – будівництва перевантажувального термінала в Ізмаїлі. Замість того, аби сперечатись за доступ до портів Одеси, було створено нові потужності в інтересах усього ринку та України. В середині вересня, коли термінал запрацював, компанія придивлялась до плану «робити» 300 тис. тонн на місяць, а вже в лютому 2023 року зробили майже 162 тис. тонн”, — розповів він.

"Нібулон" розпочав будівництво ізмаїльського терміналу в червні 2022 року. Перший етап проекту було завершено у вересні. У будівництво нового зернового терміналу в Ізмаїлі інвестовано понад $10 млн.

ТОВ "СП "Нібулон" (засноване у 1991 році) — один із найбільших операторів зернового ринку України, володіє розгалуженою мережею з 27 елеваторів, у тому числі 13 річковими перевантажувальними терміналами: 10 філій — на Дніпрі, 2 філії — на Південному Бузі, а також власним перевантажувальним терміналом у Миколаївському морському порту. Потужності зберігання зерна на річці становлять 1,13 млн тонн. Власний флот судноплавного підрозділу налічує понад 80 суден. У 2021 році «Нібулон» відвантажив на експорт 5,64 млн тонн сільгосппродукції, що є абсолютним рекордом річної перевалки за час його діяльності.

Внаслідок повної блокади портів Миколаєва "Нібулон" перепрофілював діяльність своїх логістичних потужностей там на роботу в якості "сухого порту" із переведенням вантажів з автотранспорту на залізницю. 

comments powered by HyperComments