Що зробив "русскиймир" з міським транспортом Маріуполя (ВІДЕО)

Понедельник , 28 ноября 2022, 12:45
23 листопада, як раз у той день, коли через російські удари майже вся Україна була знеструмлена, окупанти вирішили здійснити фейковий запуск тролейбусів в Маріуполі.
Що зробив "русскиймир" з міським транспортом Маріуполя (ВІДЕО)

Раніше ми повідомляли, як внаслідок бойових дій та цілеспрямованої діяльності росіян електротранспорт у Маріуполі фактично припинив своє існування. По всім лініям трамваїв та тролейбусів демонтували залишки контактної мережі. Тягові підстанції зруйновані. Значна частина рухомого складу знищена або пошкоджена без можливості ремонту.

Однак, на території тролейбусного депо збереглися відносно неушкодженими кілька десятків тролейбусів. Серед них - майже всі з 15 раніше придбаних тролейбусів з автономним ходом на 20 кілометрів від акумуляторів. За допомогою технічних спеціалістів з Санкт-Петербургу, ці тролейбуси були підготовлені до роботи - фактично всупереч політики окупаційної адміністрації та колаборантів.

Як це виглядає - у нашому відеосюжеті.

Ще 26 жовтня окупанти здійснили тестовий виїзд пари таких тролейбусів в режимі автономного ходу. Зарядка акумуляторів здійснювалася у депо.

З 18 листопада почалося відновлення однієї з тягових підстанцій.

А 23 листопада росіяни здійснили запуск псевдотролейбусного маршруту від зруйнованого Драмтеатру до ТФД. Тролейбуси працюють від акумуляторів - з загальним випуском у 4 машини з інтервалом руху 30 хвилин. Час роботи цього маршруту - вранці з 7 до 11-ї та увечері з 15 до 18:30.

Всі інші міські перевезення здійснюються автобусами - частково відновленими з наявного парку, частково - з числа переданих у якості псевдогуманітарної допомоги з Санкт-Петербургу та інших міст росії вщент зношених автобусів.

До 24 лютого у Маріуполі був найбільш оновлений тролейбусний парк в Україні. 

У 2015-2021 роках у Маріуполі йшло масштабне оновлення громадського транспорту. За рахунок европейських грантових програм та кредитів Європейского банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку у місті повністю оновили парки тролейбусів та автобусів: закупили 85 низькопідлогових сучасних тролейбусів, переважно "Білкоммунмаш-321" та "Дніпро-Т103" та більше 64 автобусів - переважно "МАЗ-203" та зчленовані "МАЗ-215". Трамвайний парк оновлювався за рахунок придбаних або отриманих безкоштовно вживаних трамваїв "Татра-Т3" - всього 59 вагонів, а також було придбано один частково низькопідлоговий вагон "К1М" українського виробництва.

Це дозволило вивести з експлуатації протягом 2019-2021 рр. всі старі трамваї радянського виробництва КТМ та всі старі тролейбуси радянського та українського виробництва з високою підлогою, та навіть закуплені у 2016 р. вживані німецькі тролейбуси MAN.

Загалом на лінії до війни виходили, в середньому, 50 трамваїв, 75-80 тролейбусів та більше 80 автобусів.

comments powered by HyperComments