Транспортна логістика: чим важливий Антонівський міст через Дніпро (ВІДЕО)

Александр Вельможко  |  Среда , 27 июля 2022, 12:59
Розповідаємо, чому зараз настільки важливий Антонівський міст, а також яке значення мають всі інші мости на нижньому Дніпрі.
Транспортна логістика: чим важливий Антонівський міст через Дніпро (ВІДЕО)

Після того, що роблять українські частини з мостами на всьому нижньому Дніпрі, можна не сумніватися в тому, що росіянам у Херсонській області просто перекривають кисень та відрізають майже від всіх шляхів сполучення з Кримом. Логістика, логістика та ще раз логістика - це ключ до досить швидкого звільнення Херсону, але не всієї Херсонської області. Деталі у нашому відеосюжеті.

Давайте просто подивимося на карту - і ми побачимо, що нижче Запоріжжя через Дніпро є всього три переправи.

Перша проходить по греблі Каховської ГЕС, там є і автомобільний, і залізничний мости. Автомобільний міст вже зазнав деяких пошкоджень, які росіяни вже спробували залатати примітивними засобами. Інформації про пошкодження залізничної частини переходу через Дніпро тут немає. Але тут важливо зазначити одне - сама гребля не є пошкодженою, і навмисних руйнувань саме греблі Україна робити не буде. Але росіяни, які скоро будуть там у критичному становищі, можуть наважитися на руйнування греблі за принципом "так не діставайся же ти нікому",

Друга переправа - це залізничний міст через Дніпро поблизу Херсону. Залізниця тут йде від Джанкою через Перекоп до Херсону і потім далі до Миколаєва. Теоретично, за своєю пропускною здатністю, саме залізниця є головним шляхом сполучення та отримання всього необхідного для росіян у Херсоні. Це за умови, що вони налагодили роботу залізниці та можуть пропускати до Херсону хоча б один вантажний потяг на добу.

Третя переправа - це вже той самий, знаменитий, автомобільний Антонівський міст через Дніпро буквально на околицях Херсону. Наразі він вже непридатний для руху транспорту - тому що один з його прольотів ближче до лівого берега Дніпра перетворився на якийсь друшляк або швейцарський сир - стільки там дірок у проїжджій частині. 

І для автомобільного сполучення росіян на правобережній частині Херсонської області є ще одна важлива точка. Це автомобільний міст через річку Інгулець, притоку Дніпра, біля селища Дар'ївка - це теж неподалік від Херсону. Фактично, це єдина можливість для росіян мати сполучення від Херсону до Каховки саме правим берегом Дніпра. І цей міст також вже став або повністю, або частково непридатним для проїзду. І це унеможливлює всі плани росіян якось маневрувати чи налагоджувати постійний автомобільний трафік до Херсону через греблю Каховської ГЕС, навіть з великим обхідним шляхом.

Тобто, після того, як Україна доклала зусиль для того, щоб росіяни не могли користуватися автомобільними мостами через Дніпро та Інгулець, вони там опиняються майже у повній блокаді та можуть розраховувати лише на залізничне сполучення по тим мостам, що залишилися. Поки що залишилися. Справа у тому, що з певним часом українські зусилля будуть направлені і на залізничні мости. Тут є технічний аспект - залізничні мости через свої конструктивні особливості (вони збудовані на базі сталевих прольотів) одночасно більш міцні та гнучкі, їм важче завдати таких ушкоджень, які роблять їх непридатними для руху потягів.

Саме тому дуже важливі слова керівниці прес-центру сил оборони півдня України Наталі Гуменюк про те, що всі мости, всі переправи у Херсонській області знаходяться під постійним вогневим контролем України. Це  означає, що українські сили мають можливість у будь-який час завдати удару по будь-якому мосту - наприклад, у той момент, коли там рухається потяг чи колона зі спорядженням, чи ще щось дуже важливе. А точність, буквально на ювелірному рівні, гарантує, що росіянам при цьому буде непереливки при мінімальних ушкодження мостів - для подальшого відновлення.

Звісно, росіяни намагаються навести якісь понтонні переправи у якості альтернативи непридатним для руху транспорту мостам. Але це дуже складно і з технічної, і не лише з технічної точки зору. Адже Дніпро - це дуже велика річка, а росіяни виявилися нездатними навести понтонну переправу навіть через неширокий Сіверський Донець біля Білогоровки у травні. 

Що це означає? А це означає, що вже зараз росіяни у Херсоні опинилися у блокаді. Вони повністю залежать від логістики по мостам через Дніпро. І через те, що мостів у них фактично вже зараз немає, то досить швидко росіяни будуть змушені зробити "жест доброї волі" та піти з Херсону. І чим швидше - тим краще. 

На відео - перші пошкодження Антоновського мосту.

comments powered by HyperComments